S2: Son Silah Promo Kod ALAMADIM YOK HERKES ALACAK DAL İÇERİ

14 Temmuz 2013 Pazar yazildi.

MERHABA ARKADAŞLAR KISACA ANLATIYIM ÖĞLENE KADAR BURDA DURCAK SONRA KALDIRCAM ONA GÖRE HERKES ALSIN İSTİYORUM
SINIRSIZ MERMİ GELENE KADAR BİZDEN HEDİYE :)

Promo Kod içeriği;
  • Kalp bombası
  • Bomba Gözlüğü Swat
  • Bomba Gözlüğü Çete Üyesi
  • Prussian MP5
Son Kullanım Tarihi: 14 Temmuz Pazar

   BEN BUNLAR İÇİN UĞRAŞMAYAYIM DİYORSAN SEN BİLİRSİN HEDİYE HEDİYEDİR YANİ BENCE AL :)
NOT: BİZ SİZLERİN FAZLA UĞRAŞMASINI İSTEMİYORUZ.  KAYIT OLUR BEN ALIRIM DİYORSAN AL
YOK BEN KAYIT OLMAYACAĞIM DİYORSAN
SANA YARDIMCI OLACAĞIM :)

ALAMAYANA TEAMVİEWERLE YARDIMCI OLUP KENDİM ALACAĞIM DAHA NE BEKLİYORSUN :)

Tıkla Kodu Al Dedikten Sonra aşağıdaki kullanıcı bilgileriyle giriş yapabilirsiniz.

Kullanıcı adi : keskes10
Şifre: NfE31AzbKSSa



Bu Arada 3 ELMAS 4 NOKTA KD(72) SATILIKTIR (25TL) ciddi Alıcılar Eklesin.
facebook:   alone.frisby@gmail.com





21 yorum:

  1. Beyler Ben Alamadım da Bana Biriniz Verebilir mi Kod ?

    YanıtlaSil
  2. Saolun Şimdi Aldım Teşekkür Ederim.

    YanıtlaSil
  3. Beyler çok sağolun siteyi çok geç farkettim ama hepsinden daha iyi bir site bir sorum olacak s2de proce exproler önceden çalışıyordu o artık çalışmışyor fixlemişler sanırım eğer çözüm bulabilirseniz çoğu kişinin işine yarayacaktır proce xp sayesinde birden çok çar açabiliyoruz son yamadan sonra eğer program açıksa oyun açılmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu konu hakkında çalışmalarımız devam ediyor. Bizi takipte kalın.

      Sil
  4. Windows 8 de wallhack çalmsyor Yunus abi Yardım et lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perx'i yönetici olarak çalıştırdığınızdan emin olun.

      Sil
  5. Konu ile ilgili değil ama sizin için oyunda reklan yapabilirim.Sitenizdeki hileleri denedim ve bayıldım!
    S2 SonSilah'daki kullanıcı adım Patuman ekleyin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. face adresimizi eklerseniz daha ayrıntılı konuşabiliriz .
      alone.frisby@gmail.com

      Sil
  6. bi karakter e birden fazla kod yuklenmio. bu sayede yukleyebilecek miyiz ?

    YanıtlaSil
  7. YUNUS ABI BANA ULASIRMISIN SKYPE asi_firinci_58

    YanıtlaSil
  8. yunus abi yardim!!!! tikla kod al deyince almiyo oyun aciliyo empire diye yardimmmm!!!

    YanıtlaSil
  9. ya banada çok acil kod evrirmisiniz nolur

    YanıtlaSil
  10. ben kod alamadım yardımcı olurmusunuz :((

    YanıtlaSil