S2 Son Silah Promo Kod

6 Temmuz 2013 Cumartesi yazildi.



Sizler için araştırdım buldum.Teşekkür etmeyi unutmayın :)

Wiki Oyun olarak 2012-2013 öğrenim döneminin bitişi ve karne hediyesi olarak siz değerli kullanıcılarımıza toplamda 20.00 TL değerinde S2:Son Silah oyunu için promo kod dağıtımı düzenledik. Promo kodların içeriği de oldukça güzel. Özellikle de Emilia ve Briget :)
Öncelikle şunu belirtmek gerekiyor. Sitemizden promo kod alabilirsiniz. 



Bu Arada 3 ELMAS 4 NOKTA KD(72) SATILIKTIR (25TL) ciddi Alıcılar Eklesin.
facebook:   alone.frisby@gmail.com

Tıkla KODU ALPROMO KOD



10 yorum:

  1. link de kodlar yok :/

    YanıtlaSil
  2. bende diyorum bu kız karekterler neden bu kadar cok :) sağolasın kardeş 1 haftalık emilia ve brigetim oldu :)

    YanıtlaSil
  3. saol kardeş çalısıyor kodumu aldım

    YanıtlaSil
  4. kardeş kod nerden alınıyor ona basıyom wiki oyun çıkıo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wiki oyuna kayıt olunuz

      Sil
    2. ADMİN OYUNA KAYIT OLDUM ZATEN AMA PROMO KOD GELMEDİ YARDIMCI OLURMUSUN ? VEYA VARSA 1TANE KOD ?

      Sil
  5. üye oldm sonra napcaz

    YanıtlaSil
  6. ADMİN WİKİYE KAYIT OLDUM AMA PROMO KODU VERMİYOR ? YARDIM ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wiki oyun'un kod dağıtımına ne zaman başlayacağı hakkında bir bilgimiz yok. Bir haber aldığımızda biz size bildireceğiz. Sitemizi takipte kalın..

      Sil