S2 Fly + Görünmezlik + Speed + Siyanür + Stealth HACK (18.07.2013)

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

---------------------------------------------------------------------
Evet Arkadaşlar Ben Yunus Tekrardan Sizlerleyim.
----------------------------------------------------------------------

ARKADAŞLAR HİLE SORUNSUZ CALISMAKTADIR.

ANTİVİRİ SİSTEMİNİZDEN KALDIRIN SİYANÜR vs VARSA KALDIRIN DAHA SONRA BİLGİSAYARA REST ATIN SONRA HİLEYİ DENEYİN. İLK DENEMENİZDE DİSCONNECT VEREBİLİR.
HİLEDEN KAYNAKLI DEĞİLDİR.
DAHA SONRASINDA SAATLERCE OYNAYABİLİRSİNİZ. :)

HİLE GÜNCELLENMİŞTİR GÜLE GÜLE KULLANIN :)

HACKI YENİ İNDİRİYORSANIZ
BİLGİSAYARINIZDA
*.Net Framework 4.0 Veya Üstü TIKLA İNDİR

* Microsoft c++ Visual Studio 2010 TIKLA İNDİR 

*msvcr110d.dll (systems ve systems32 içine atılması gerek) TIKLA İNDİR

BUNLARIN OLMASI GEREKMEKTEDİR.

HİLEDE F1 TUSUNA BASTIĞINIZDA DÜŞMANA HASAR VEREMEZSİNİZ.
HASAR VERMENİZ İÇİN F1 TUSUNA BASIP ADAMIN YANINDA F2 TUSUNA BASIP ATEŞ EDİN.. TABİ PUSU ATARAK GÖRMESİN :)

HİLE TÜM SİSTEMLERDE ÇALIŞMAKTADIR.

Xeuctions arkadaşımız bir hile paylaşımında bulundu . 

Fakat Ufak Bir Runnig(Çalıştırma) Sorunuyla Karşılaştık.



Bu Sorunuda İki tane yardımcı Program ile hallettik.

Bu programları Mutlaka Kurmalısınız.YOKSA HACK ÇALIŞMAZ.

Programları Size Kolaylık Olsun Diye Setuplarını da Rar Arşivine koyduk.

Oradan Tıklayarak Kurabilirsiniz.

Bir Dll Dosyamız Mevcut Rar'ın içerisinde bu dll'yi bir injector yardımıyla

TheRaw.exe'ye injecte edin.

Injector Programı Virus Olarak Algılandığı için Rar'ın içerisine koymadık kendiniz temin edebilirsiniz.

Biz Perx'i Öneriyoruz Kullanımı çok basittir.

Perx(Injector)'in İndirme Linki : TIKLA 

Perx Kullanımı Kısa Anlatım : 

1- Üst tarafa TheRaw.exe yazıyoruz.

2- Automatically seçeneğini seçiyoruz.

3- Browseye tıklayıp vermiş olduğım Hilemaster.dll yi seçiyoruz.

4- Oyuna Giriyoruz Hepsi bu kadar.

Güle Güle Kullanın.

ÖNEMLİ : ARKADAŞLAR OYUNUN AÇILDIĞI SIRADA UFAK BİR HATA GELEBİLİR.
BU HATAYI DEVAM DİYEREK GEÇEBİLİRSİNİZ.

HACK'I İNDİRMEK İÇİN TIKLA

VİRUS TOTAL : TIKLA


HACK'IN ÇALIŞTIĞININ KANITI :  TIKLA İZLE

NOT : HİLE F1 İLE ÇALIŞIR F2 İLE KAPATILIR.

198 yorum:

  1. ınsallah calısır kac gundur sızı beklıyoruz kolay gelsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videoda göründüğü üzere çalışıyor :)

      Sil
  2. Thank You ♥ Yunus Kardeş Emeğinizin Karşılığınızı bu dünyada değil ama öbür dünyada alacaksınızzz ;)

    YanıtlaSil
  3. abi olursa tşekkürler ♥♥♥

    YanıtlaSil
  4. Beklemedeyiz abi sorun degil.

    YanıtlaSil
  5. 32 bitlik dimi bu abi

    YanıtlaSil
  6. yunus abi bu hileyi ben kullanıyorum bi kaç program eksik oldugunda çalışmıyor onu belirtiyim

    YanıtlaSil
  7. İnşallah çalışır kaç gündür bunu bekliyordum. Bu şite çok güzel gördüğüm günden beri takip ediyorum. :) Bu arada [( Magnet )] HACK paylaşırsanız size her gün dua ederim ve şimdiden Allah Sizlerden Razı Olsun. :)

    YanıtlaSil
  8. Sizler ßir Harikasınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. can nolur ayrdımcı olya ben yapamıyomu ben ne hack ındırdırsem ındıreyım hata evrıryor açılmyıor nolur yardımcı olun allah rıazsı ıcın):

      Sil
  9. bekliyorum pnp bu hile bende calısırsa bedava team speak 3 kurcam :)

    YanıtlaSil
  10. Yunus bana bu adresten bi ulasırsan cok sevinirim www.facebook.com/bcustan

    YanıtlaSil
  11. Ünlü Olduk La Helal kardeşim İnş. Çalışır Bizde Kullanırız.

    YanıtlaSil
  12. Yunus Abi 32 bit bilgisayar da çalışacak değilmi ?

    YanıtlaSil
  13. iftardan sonra yolla hileyi lütfen {-_-}

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hile master blog spota bende bi bedava forum elimden gelen bu ama olsun hilemasters.com.nu site yapım asamasında :D yunus faceden ekle www.facebook.com/bcustan

      Sil
  15. Benimki Laptop ve herseyi yapıyorum hilenini seyide gelyo oyuna giriyorum f1 e basyorum ve tık yok yardım edn .ss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kaç kez f1 e birkaç kez f2 ye basın sonra farkı hissedeceksiniz. :)

      Sil
  16. Beyler Yunusa çok şey borçlusunuz,Adam gibi Adam bu YUNUS :)

    YanıtlaSil
  17. Microsoft .NET Framework 4.5 bu işletim sisteminin zaten bir parçası. .NET Framework 4.5 yeniden dağıtılabilir paketini yüklemeniz gerekmiyor.


    Böyle bişi diyo ne yapabilirim yardımcı olabilecek var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynısı bndede Çktı ne yapıcaz

      Sil
    2. İşletim Sisteminiz De Fremework 4.5 zaten Yüklü Olduğu için bu iletiyle karşılaşıyorsunuz.

      Sil
    3. YARDİM EDİN AYNIHATA BENDE DE ÇIKTI YUNUS HİÇ AÇIKLAMA YAPMIYORSUN KARDEŞİM :S.s.s.s.s

      Sil
  18. Ya abi ya bunlar ne işe yarıcak bi team wiewerden yardım ya yokmu ??

    YanıtlaSil
  19. Can aksoylu kardeş sende net framework zatne yüklüymüş o zmn yüklemene gerek yok.

    YanıtlaSil
  20. Yunus abi olmuyor yükledim çalışmadı bi teamwiewer de anlat faceye gel verim orda bilgileri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile Tarafımca Denenip Win7 64 bit sistemde çalıştırılmıştır.

      Ekteki Dosyaların Tamamen Kurulduğuna , Perx'i yönetici olarak çalıştırdığınıza , Virüs Programını geçici olarak devre dışı bıraktığınıza dikkat edin.

      Sil
  21. Çok Çok Teşekkür ederim O Programı Kurduktan Sonra Çalıştı ;D Fakat Bir Sorum olcak Sinyanür'ü Nasıl çalıştırcaz ve Stealth Ne işe Yarıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stealth Hızlı Oldugunuz sürece sizi kimsenin görememesi siyanür ise f1 e basınca sizin olduğunuz yerde kalmanız yani diğerlerinin sizi fiş çekmiş gibi görmesi

      Sil
  22. yunus abi perx i yönetici olarak calıstırınca atıor oyundan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birkaç kere dene elbet birinde atmayacaktır

      Sil
  23. tmm şmdi kavradım Ztn F1 Basınca Otomatikmen Fiş Çekiyormuşum xD Banka Modunda Çok Yararlı Hepsinde yararlıda ;DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle Güle Kullanın :)

      Sil
    2. banka modu çok akıllıca :) en iyisi o hiç kimse anlamaz :)

      Sil
  24. abi perx i acıorum yönetiic olarak calıstırıorum theraw exe yazınca perx kapanıor baypass yaptım oyundan atmıor ama perx kapanıor sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle S2 'yi tamamen kapatın sonra Perx'i açıp yönergeleri uygulayın ardından oyuna girin tüm işlem bu kadar.

      Sil
  25. yunus abi bişey diycem ya abi snn o programları indirdim ama perx kapmaıor ama injeclemiorda ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle S2 'yi tamamen kapatın sonra Perx'i açıp yönergeleri uygulayın ardından oyuna girin tüm işlem bu kadar. Yönetici olarak çalıştırmayı da unutmayın.

      Sil
  26. Ben Visual Studio programısını indiriyorum da inerken hata verdi ama tamam dedim çok yavaş iniyor o hataları aldığı için hile çalışayabilirmi ? 1 saat oldu hala dolmadı da :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. açıklamada yazmıştım biraz uzun sürebilir bağlantı hızınıza göre hatalar gelmiş olabilir önemli olan sorunsuzca kurulması.

      Sil
  27. o hata 4 kez çıktı 1 satt olasına ramen hala yarısı bile dolmadı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hatanın tam içeriğini yazarsanız daha iyi yardım edebilirim

      Sil
  28. s2 kapadım inject dedim açtım f1 basıyorum değişiklik yok team wiewer varmı acaba ?

    YanıtlaSil
  29. Bu program gerçekten gereklimi boşuna beklemeyeyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiki yoksa neden koyalım indirin mutlaka diye

      Sil
  30. çok saol oldu wala :D kaç gündür arıyordum elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim banada yaparmısın ?

      Sil
    2. önemli değil bizi takipte kalın en güncel hacklerden haberdar olun :)

      Sil
  31. yok reis olmadı dediklerini yaptım

    YanıtlaSil
  32. kardeşim yaptım dediklerini ama olmadı inject denilmiyor ve theraw exe diyince kapıyor olmuştur diye giriyorm f1 basıyorm değişiklik olmuyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. görev yöneticisinden TheRaw.exe yi tamamen kapatın s2 nin de tamamen kapandığına emin olun sonra Perx'i yönetici olarak çalıştırın ayarları yaptıktan sonra öyle oyuna girin.

      Sil
  33. Kardeşım Visual Studio Çok Buyuk Boyutlu Bir Program Sadece Net Framework Yeterlımı ?
    ve Win7 64 Bite Uyumlumu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef yeterli değil win7 64 bit uyumludur

      Sil
  34. kardeşim yaptım dediklerini ama olmadı inject denilmiyor ve theraw exe diyince kapıyor olmuştur diye giriyorm f1 basıyorm değişiklik olmuyor yardım et kardeşim ya nolurr ??

    YanıtlaSil
  35. visualı kurarken tum herşeyyle 8 gb kurmamızmı gerek yoksa 6 gb lık kısmı yeterlımı ?

    YanıtlaSil
  36. Kardeşim yardım et team wiewer varsa bak kardeşim bu hileyi ne zamandır bekliyorum yapmam şart ya nolu yapsan ?

    YanıtlaSil
  37. f1 basınca 7 sanıye suremızmı var fişdeki gibi .
    bide sadece speed yokmu ?

    YanıtlaSil
  38. Yapan birisi bana yardım etsin ???

    YanıtlaSil
  39. Abi xpde çalışıyormu?

    YanıtlaSil
  40. Of olmyo ya Wİndows 8 bnmki f1 e basyorum tık yok hala normal devam edyo

    YanıtlaSil
  41. bnmkide win 8 o hata hep geliyor insin bi bakıcam

    YanıtlaSil
  42. HATA BU : The instruction at 0x7429c5e2 referenced memory at 0x00335b58. The memory could not be read.

    YanıtlaSil
  43. Bir kurulsun çalışmaz ise söylerim.

    YanıtlaSil
  44. Bu arada windows 8 64 bit de çalırıyor mu ?

    YanıtlaSil
  45. Abi 3 saatdir bekliyorum hala inmedi şu visual,ne yüklüyor bu kadar anlamıyorumki..

    YanıtlaSil
  46. 4 Saat oldu saat 3:00 a kadar yüklendi yüklenmedi yoksa kapatcam artık yeter yani..Bu yüklenmesi bneim 2-3 günümü alır.Ama tavsiyem size hile az çokda olsa kullanılıyor ama hileyi aktif hale getirdiğinizde öldüremiyorsunuz ama çatılara felan çıkın daha iyi :)

    YanıtlaSil
  47. Ya yükledim sonunda bişi çıktı anlamdadım yardım edin of :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la nasıl yükledin benimkisi hala yüklenmedi .s

      Sil
  48. ÇooooooK sağ ol çalıştı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesm sende adamlara vuruyor mu ya ?

      Sil
    2. kardeşim bana yardım edebilirmisin ?

      Sil
  49. kardeşm calıstı calısmasına spped hack + zıplama felan tamamda adamlara vurdugum işlemiyor ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  50. Kadircan Visual Studio yükle.Benimkiside Şimdi yüklendi 5 buçuk saatde benimkisi yükledi onu yükleyince vuruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen o visual studio kurdun key felan qırmedın demı bende ıslemıyor mervı nıe

      Sil
  51. kardsm sadece hız war bunda adam wurmuyor hıle açıkken neden yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  52. visual studio linkini atarmısınız

    YanıtlaSil
  53. ben yukledım onu kardesm ama yıne wurmuyor

    YanıtlaSil
  54. yasin kardesm visual studio yukledım ben ama yıne işlemiyor adama mervı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamamen yüklediysen PerX.exe yi yönetici olarak çalıştır ve Launcherdan oyuna girerken bir hata uyarısı gelcek ona ''Evet'' de işler herhalde. :) bendede işlemiyor ama şu visual bi yüklensin o zaman haber veririm..

      Sil
  55. 6 Saat oldu daha yüklenecek :) Yükledi bilgisayar yenden başladı ve şimdi yenden yüklemeye başladı ne programmış vayy be yanlız bu hile fix yerse çok küfür ederim valla :)

    YanıtlaSil
  56. yasin kardsm sende adamlar ıslıomu mervı

    YanıtlaSil
  57. hile süper bi şekilde çallısmaya basladı ve neden vurmadıgında çözdüm artık süper oldu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden vurmuyormuş bizede söylede bizde vurak bea :)

      Sil
  58. neden wurmuyr kardesm banada yardımcı olurmusun sorun neymıs

    YanıtlaSil
  59. Kardeşim Teamviewer den bana yardımcı olurmusun 2 programda kurulmuyor pc ye

    YanıtlaSil
  60. Bu yarın Envanter Hackla süper gitçek valla ha :)

    YanıtlaSil
  61. aynen o silah kodlarını bılsem yapıcam bnde :)) kodları bılmıyrm. ya bu nıe ıslemıyor yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2 Programıda Mecbur yüklüyceksin yoksa çalışmaz.Hele Şu Visual Studiosu yüklenesiye kadar illALLAH ettirdi İLLALLAH

      Sil
  62. kardesm ıkısınıde yukledım ben fly çalışıyor hersey calısıyr ama adamlara ıslemıyr mervıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PerX.exe yi yönetici olarak çalıştırdın mı ?

      Sil
  63. PERX İ KULLANMIYRM BEN INDREMEDIM ONU INJECTOR GADGET KULLANIYORUM

    YanıtlaSil
  64. ya zaten yunus demıs ıstedıqınız ınjectoru kullanabılırsınız dıe :S snde wuruyormu adamları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Visual Studio daha yüklenmedi .s 6 saat oldu yahu az kaldı ama bi 10-15 dakika sonra yüklenir o zaman haber veririm sana..

      Sil
  65. hmm pekı bn onu tekrar açtım yıne yuklenıyr yuklemıstım bn ama nasıl iş çözemedım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi sabah 8-9 gibi yüklenir o zaman yazarsın burdan :)

      Sil
  66. yok yok cabuk yukluyor bu defa nıyeyse :)) oyundakı nick ne senın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AvengerWarrior şimdilik bu nick kullanıyorum ama asıl nick bu değil veririm asıl nickimi oyun içinde.

      Sil
  67. Sahiin001 nick bu bnmde eklemek ıstersen eklersın başka hılelerde war bnde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben seni görmüşdüm kardeşim sana birşey sormuşdum cevap vermemişdin :)

      Sil
  68. benı tanımayan yok mübarek ne sormuştun :D

    YanıtlaSil
  69. Yanıtlar
    1. Olay Günlüğü doluymuş şimdi temizledim yendne yüklüyor çok büyük küfür ettim valla ya :(

      Sil
    2. ALLAHDAN hızlı yüklüyor :D

      Sil
  70. S2ye giriyorum persi acıyom TheRaw.exe yazdıgımda perx kapanıyo nedenini bilenler ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. perx i aç sonra s2 ye gir

      Sil
    2. Kardeş ben de nedvork acılmıyo window kabul edmiyo ne olucak ?

      Sil
    3. windaws kaç seninki 7 mi? xp mi?

      Sil
  71. ya bu hıle sadece grunmezlık hılesı we ıslemıo adama mervı ve ayrıca basede duruyorsun sn qelıp basene senı oldurebılırler

    YanıtlaSil
  72. Çalıyor süper bişi allah sizden razı olsun :)

    YanıtlaSil
  73. ya abi ben visual studio 2012 nyüklüyorum ama yüklemiyo suorun oluştu felan diyor ne yapmalıyım ?
    Acil Sölerseniz Sevinirim :)

    YanıtlaSil
  74. can sen visual nasıl kurdun bende kurulmuyo ?

    YanıtlaSil
  75. Benim PC windows 7 nerden bakcaz kac bit olduğuna ? yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masaüstündeki Bilgisayarıma Sağ Tıkla Özelliklere tıkla.
      Sistem özelliklerinin yanında kaç bit olduğunu yazar..

      Sil
  76. Windows 7 de görükmüyo kardes

    YanıtlaSil
  77. bu neden işlemiyor işleyen warmı yaa warsa bılqı wersın mervıler ıslemıyor adama admin yunus kardeş sn ne dıyorsun bu işe yardımcı olurmusun ? hıle açıkken nıe işlemıyr mervıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlatımdada yazıyor saten adamın yanına gelince f2 ye basıp kapatcan hileyi sonra adamı öldürdükten sonra hileyi tekrar f1 tuşu ile çalıştırcaksın

      Sil
  78. Aynen benimde işlemiyor kaç kere visualı tekrar tekrar yükeldim bıktım artık yüklemekten,bir açıklama yap yunus,mermielr sıkmıyor .s

    YanıtlaSil
  79. ıslemıosa ne anladık bız bu işte bu yarış oyunumu kardesım :D adam vuramıcaksak ne anladıkki . speed yap bari sadece grunmezlııgıı geçtim artık yada bırakın bu işi :D

    YanıtlaSil
  80. ya banda yardımcı olun ben ne hack ındırırsem ındıreyım acılmyıor baska hackardada deedım acılmyıor nolur ayrdımcı olun arkdaşlar

    YanıtlaSil
  81. Bende Perx.exe Yönetici olarak Çalışmıyor Nasıl Yapabilirim YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  82. yunus bey visuali kurcam I agree diyorum sonra intall seçenegine tıklıyamıyorum bi yardımcı olsan

    YanıtlaSil
  83. Birde Automaly Tıklandıgı zaman İnject Tuşu Kapanıyor YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  84. Sa Yunus Abi Yapamadım Yardımcı Olabılırmısın

    YanıtlaSil
  85. Çalışmıyor :( 2 programıda yükledim ama persi yönetici olarak açarsam oyun atıyor normal olarak açıncada oyunda hiçbirşey değişmiyor ne yapmalıyım win 7 64 bit işletim sistemim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. win 7 64 bit için yapılan fly hack var sende onu yap sınırsız mermi var onu yap bu ikiside win 7 64 bitte oluyor

      Sil
  86. visualiyi kurmak için program files de 8 GB yer açmak lazım bu cok fazla başka program yokmu? :)

    YanıtlaSil
  87. Yunus Abi Yardım Et Herşeyi Yapıyorum Oyuna Giriyorum Oyundan Atıyoo !! :(

    YanıtlaSil
  88. Vs kurarken 2.5gb lık dosya istiyo hepsinimi indircez ...????????

    YanıtlaSil
  89. ARKADAŞLAR BYPASS DENEYİN ATMAZ !

    YanıtlaSil
  90. Of ya bende benmki leptop hileyi flan çalstryorm ama f1 basınha hiç bsi değsmyo :(

    YanıtlaSil
  91. Ya benm pc windows 32 bit ama visual studios 2012 açılmıyor ' windowsun ileri sürümü gerekli diyor ağa yardım edermisn

    YanıtlaSil
  92. bnm oldu ama neden vurmuyor işlemiyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hileyi kapatıp vur sonra tekrar acarsın (f1 acar f2 kapatır bunu biliyosun saten)

      Sil
  93. eray yardım edermisin nasıl yaptın windows kaç senin birde kaç bit ağa yardım edermisin benmki xp 32 bit olmuyor visual studios 2012 açlımyıor ' windowsun ileri sürümü gerekli diyor ' ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerek yok açılmıyo bendede n-jector indir dll öle yap injectde ediliyor ama oyuna girme k.adı yazan yerde kalıp bunları yapıcaksın tamkafadan.com falan yazıcak sen ona bişey yapma k.adını yaz oyuna gir f1 e basılı tut 2-3 saniye açılır ama adama vurduğun işlemiyor .

      Sil
  94. neden vurmuyor sölemisiniz ?

    YanıtlaSil
  95. erek yok açılmıyo bendede n-jector indir dll öle yap injectde ediliyor ama oyuna girme k.adı yazan yerde kalıp bunları yapıcaksın tamkafadan.com falan yazıcak sen ona bişey yapma k.adını yaz oyuna gir f1 e basılı tut 2-3 saniye açılır ama adama vurduğun işlemiyor . demişsinde ama ben oyuna girdim k.adı ve şif yerinde assa aldım oyunu sonra tamkafadan.com 'u açtım k.adı ve sif girdim login demeden oyuna girdim sonra oyundada sif ve k.adı girdim oyunda f1 e basılı tutuyorum ama uçmuyor hiç bişe olmuyor ? Tw varsa yaparmısın ?

    YanıtlaSil
  96. 2 dakkalık iş ya Eray lütfen ağa kaç saattir bekliyorum olmuyor. ?

    YanıtlaSil
  97. Visual studio nun kurulumu çok uzun :((( Ama fly hacki, indirmi,ştim ve çalışıyordu kurulunca inşallah çalışır şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  98. Arkadaşlar fly hack bende visual studiosuz da çalışmışdı visual studioyu yükelyince bilgisayarda sorunlaritakılmalar,oyunda yavaşlamalar oldu,eğer sorun çıkmıyorsa tavsiyem visuali indirmeyin :(

    YanıtlaSil
  99. Microsoft .NET Framework 4.5 bu işletim sisteminin zaten bir parçası. .NET Framework 4.5 yeniden dağıtılabilir paketini yüklemeniz gerekmiyor.

    diyor Neden

    YanıtlaSil
  100. arkadaslar bende uygulamada ozel bı durum olustu dıe bıhata verıo net framework cozumu varmı ??? acıl 5 defa yukleyıp kaldırdım en surumu yukledım ama yınede olmadı ardım lutfen :(

    YanıtlaSil
  101. sorunu cozdum cok saolun <3 ucuyorum be .. :D :D :D

    YanıtlaSil
  102. ben bu hileyi 1 haftadır kullanıyom yunus abi :D

    YanıtlaSil
  103. Ağa 8 saattir uğrasıyorum lütfen biri yardım etsin tw vereyim yapsın Allah için be

    YanıtlaSil
  104. arkadaslar theraw.exe çalışmayı durdurdu dıyor ınject ettıgı gibi ne yapcaz bılen varmı ??? lutfen yardım ?? :(

    YanıtlaSil
  105. kardeş cevap veren yokmu ?

    YanıtlaSil
  106. Win7 32 bit Kullanıyorum Hile Çalışmıyor Oyundan Atmıyor Ama HilE Çalışmıyor !

    YanıtlaSil
  107. ya bu hile 32 bitte çalışmıomu

    YanıtlaSil
  108. oldu :D ama vurmuyo :( neden ?

    YanıtlaSil
  109. Panpa

    O 2 Programda Yüklenmiyo

    YanıtlaSil
  110. arkadaşım ben xp kullanıyorum 32 bit servis pack3 bilgisayarımda açılmıyor ekran gelmiyor bütün hileler açılıyo ama bu ekrana gelmiyor yardım edermisin?

    YanıtlaSil
  111. yunus kardes bu hıle wındows xp de calısmıo
    o ıkı program vermısn ya onları desteklemıoımus daha yenı wın surumu gerıomus

    YanıtlaSil
  112. bende wın 7 ındırıom mıcrısoft sıtesınden bı sorun olurmu ?

    YanıtlaSil
  113. visual studio ultimate yi yüklerken daha yeni bir windows sürümü gerekir diyor nasıl çözebilirim

    YanıtlaSil
  114. Ark sorun injektor progomda perx calistirmaz baska bir injektor deneyin oyundan atma sorunu kalkacak

    YanıtlaSil
  115. Ya Yunus kardeş benimki xp bende windows en son sürüm istiyor ya yardım etsen yada tw den yapsan :(

    YanıtlaSil
  116. Bide video çeksen abı tam olacak çunku yapamayanlar var benım gıbı =(

    YanıtlaSil
  117. Fix Yedi odaya girip başlayınca oyun Atıyor Admin Yardım Pls !

    YanıtlaSil
  118. fix yese oyundan atr network le alakası vr hata veryr

    YanıtlaSil
  119. yunus kardeş elerine saglık hata veryr oyuna girerken network hatası

    YanıtlaSil
  120. arkadaşlar fly hack fix yemiştir :D

    YanıtlaSil
  121. Sonunda,malesef bu hackımızda fixlendi.

    YanıtlaSil
  122. Eray çalışmıyor sen neyin kafasındasın??

    YanıtlaSil
  123. yemeseydi şaşardım 2 günlük eğlencemiz sona erdi arkadaşalar :)

    YanıtlaSil
  124. Beyler şunu çabucak yapın şimdi oyunun zevki nerde sizin farkınız nerede ? Bu hileyi yapın en önce ne olur...

    YanıtlaSil
  125. Şunu Hemen yapın lütfen... Sizi seviyoruz. ;)

    YanıtlaSil
  126. Microsoft .NET Framework 4.5 bu işletim sisteminin zaten bir parçası. .NET Framework 4.5 yeniden dağıtılabilir paketini yüklemeniz gerekmiyor.


    Böyle bişi diyo ne yapabilirim yardımcı olabilecek var mı ?

    YanıtlaSil
  127. Abi İyi Tmm Kullandımda Hileyi 2-3 gün sonradan bir yama gibi bişe yüklendi sonra hacki açıp oyuna giriyom Disconnetct Falan Yiyom Oyun Kapanıyor Lobiye Geliyom Bişe Yok Oyuna Başla Diyom Doluyor AMA Oyuna Bşalamıyor Atıuor Oyudnan ?

    YanıtlaSil
  128. Yani hileyi bir dahamı indireceğiz ? Hata geliyor ve oyun kapanıyor deva nasıl diyeceğiz ?

    YanıtlaSil
  129. Devam diyorum hata yeniden geliyor , Devam diyorum hata yeniden geliyor ,Devam diyorum hata yeniden geliyor. Ne yapabilirim ? Yardım edebilir misiniz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı Hata Bendede ya ne olur yardım edin !...

      Sil
  130. Açıklamalı video plss .s.s.s.s

    YanıtlaSil
  131. YA OYUNA BAŞLIYORUM OYUNDAN ATIYOR BİR YARDIMCI OLSAN HA BİR DE HATA GELİYOR DEVAM DİYORUM GİTMİYOR !!

    YanıtlaSil
  132. takıpdeyızde yenı surum tam bı tarıh varmı ?

    YanıtlaSil
  133. Beyler Yeni Hack Ne Zaman Gelcek FİX Yedi Bu :D

    YanıtlaSil
  134. aynen yenı hack ne zamn gelcek ?

    YanıtlaSil
  135. Yunus kardes bise sorcam Oyuna girerken kullanıcı adı şifre yerinde iken mi inject edeces hileyi ?

    YanıtlaSil
  136. ne zaman gelcek yenı surum ya bekle bekle sıkıldım :D

    YanıtlaSil
  137. f2 ye basıorum oyundan atıyor 1 ay önce calısıyordu ne oldu bu hıleye anlamadım yardım edın

    YanıtlaSil
  138. hıleyı kuruorum ınject edıyorum hatta ekrande f1 f2 yazısıda cıkıor oyuna gırerken fakat f2 ye basıorum ucmak ıcın oyundan atıyor neden :((( 1 ay öncee bayramda gayet guzel calısıyordu sımdı ne oldu

    YanıtlaSil
  139. Yunus Verdiğin Hack Hilesi Bozuk Yada Kırık Onar Şunları Ya Bizde İndircez

    YanıtlaSil