S2 Son Silah Bypass Fly(Uçma) Hack (13.07.2013) - Videolu Anlatım

13 Temmuz 2013 Cumartesi yazildi.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Evet Arkadaşlar bomba gibi bir paylaşımla tekrardan karşınızdayız.
---------------------------------------------------------------------------
Yazılı Anlatım :                                                                                       
Arkadaşlar Size Sunmuş Olduğumuz Linkte Fly (Uçma) hack 
hakkında gereken tüm dosyaları tek bir rarda topladık
size de izleyip aynısını uygulamak kaldı.
Yarında Sizlerle Sınırsız Mermi Yapımını Videolu anlatımla paylaşacağız takipte kalın..

Rar'(Arşiv Dosyası) ın içinde 2 tane setup dosyası 
bulunmaktadır istediğiniz gibi taratabilirsiniz.

NOT: Anvir Task Manager programında TheRaw seçtikten sonra Threads bölümünden CPU yüzdesi 0.0 'ın üstünde olan 4 tane işlemi terminate ediceksiniz.Yanında s2 yazana dokunulmayacaktır.Aksi Taktirde Oyundan Atar.

İndirme Linki : TIKLA İNDİR 

Videolu Anlatım : TIKLA İZLE

Kanıt Video : TIKLA İZLE

Bu Arada 3 ELMAS 4 NOKTA KD(72) SATILIKTIR (25TL) ciddi Alıcılar Eklesin.
facebook:   alone.frisby@gmail.com


ARKADAŞLAR EĞER CHEAT ENGİNEDE -4000 ÇIKMIYORSA CHEAT ENGINE AYARLARINI RESIMLERDEKİ GİBİ YAPIP CHEAT ENGINEYİ YENİDEN BAŞLATIN.








İletişim : alone.frisby@gmail.com


105 yorum:

  1. Sorduğun yanlış hileyi paylaş gör o zaman istekleri en az 50 kişi bakar foruma :) en az diyorum bak.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Abi insanı heveslendryosunz Sonra hevesimizi kırmayın lütfen :D

    YanıtlaSil
  4. Yunua kRDEŞ ELİNİZE EMEĞİNİZE sAĞLIK pAYLAŞIRSANIZ ÇOK hAYIR dUASI Alırsınz :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. TheRaw kısmında eğer 0.1 leri silerken sağ tarafında s2 yazanı silmeyin oyundan atmaz

      Sil
  6. hangi tuşla çalıştırcaz

    YanıtlaSil
  7. herhangi bir tuş la çalıştırmıyoruz değeri -350 yaptıktan sonra uçabilirsiniz. tekrar eski haline getirmek için ise -4000 bin değerine geri döndürebilirsiniz. Oyunda Fly ı kullanmak için boşluk(space) tusuna basmanız yeterli olacaktır.

    YanıtlaSil
  8. teamwierdan bana yapsan yunus Cok Yardım etmiş olursun bekliyorum mesaj ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Team viewer yardımı yapılmayacaktır videolu anlatım dan aynı zamanda resimlerede bakarak kolayca yapabilirsiniz.

      Sil
  9. Adamın Dibisn Helal olsun be

    YanıtlaSil
  10. 4 Gözle Mermi hilesini bekliyorum,Oyundan atıyor felan demişsiniz oyudnan felan atmıyor,yalanın lüzumu yok beyler.!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın iftar vakti gelmeden sınırsız mermi yi kullanıyor olacaksınız :)

      Sil
  11. yunus abi ya cheat enginede -4000 taratıyorumm.. hiçbir şey çıkmıyor.. kaç kere denedim ve dediklerinin hepsini yaptım.. yardımcı olur musun .. hiç olmadı teamwieverden yapar mısın yunus abi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. resim eklendi cheat engine ayarlarını resimlerdeki gibi yapıp tekrar deneyin.

      Sil
  12. aga chat enginede -4000 i aramıyor bulmuyor ne yapacam yardım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yukarıda resimli olarak gösterilenleri yapın

      Sil
  13. teamwierden yaparmınsız ? allah sizden razı olsun

    ıd:773 243 783
    şifre:7735

    YanıtlaSil
  14. KJardeşim SInırsız Mermi aynı bunun gibiyse kodunu bana söyler isin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin sınırsız mermi için bizde dahil bilgi vermedi yarın ki yeni yayınını bekliyeceğiz.

      Sil
  15. Herşeyi yaptımda şu -4000 de Sen hepsini nası Seçiyorsun ben sadece teker teker seçebiliyorum Hepsini nası seçtiğini Söleyebilirsin Çok Mutlu Olurum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. -4000 bin olanları seçmeniz gerekiyor sadece bunun için shift tusuna basıp ilk -4000 den son -4000 bine tıklarsanız hepsini seçecektir.

      Sil
  16. Çok Çok Teşekkür Ederim Çalışıyor Eğer Kaygınız Varsa Unutun Onu Emeğine Sağlık Yunus TOPAL.Eğer Siz Sorunsuzca Videolu Anlatımdan Takip ederek Yaparsanız Sorunsuz Çalışıyor Hatta İnanmayana 1 1 Odada Gösterebilirim. Tekrardan Çok Teşekkür Ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vermiş olduğunuz destekden dolayıda teşekkür ederiz :)

      Sil
  17. -4000 yapıyorum hiç birşey çıkmıyor dedıgınız gıbıde yaptım -4000 çıkmazas onları yapın dıye yıne çıkmıyor yardım eden var mı abı çok ıstıyorum bu uçmayı ya

    YanıtlaSil
  18. ya hiç bi zaman yapamıcakmıyım bu hileyi abi ya ilk defa uçma kullancaktım hiç yapmadım ama -4000 çıkmıyo teamwiewerden yaparmısın abı ayıp olmazsa ne olur ugraşıyorum olmuyo

    YanıtlaSil
  19. abi bak herkese yanıt vermışın bana vermedin ilk defa uçma hiles yapcam arkadaşlarıma hava atmak istiyom hiç yapmadım uçup adam öldürmek istiyorum ama herşeyi sölediklerini yapıyom ama sövecem pcye -4000 çıkmıyo abı team wercem yaparmısın

    YanıtlaSil
  20. 915 879 039
    şifre 5636
    abi nolur yardım et -4000 çıksa süper yapcemmmmmmmm teamdan nolur abı

    YanıtlaSil
  21. Yunus abi ben şerif saol abi sendende bu beklenirdi saol abim :)

    YanıtlaSil
  22. Yunus Abim Sınırsız mermi işi nolcak ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şerif'im benim gibi konuşmaya çalışma oke bu arada sabırlı ol admın yarın yayınlıyacagını söyledi tmm mı

      Sil
  23. Yunus abi bana neden yanıt vermıyorsun okadar ugraştım yapmaya çalıştım ilk defa jump hack kullancaktım eglenecektim ancak -4000 çıkmıyor tüm dediklerini yaptım -4000 çıkmayanlar bunu yapsın dedıgınıde yaptım ama tık yok teamwiewerden yaparmısın veya bari bi yanıt at yunus abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. face ekleyin yardımcı olalım alone.frisby@gmail.com

      Sil
  24. Şerif Kardes benim gibi konusma ne demek ya :D Bide yunus abinin yarın vhileyi paylasacağnı blmyodum

    YanıtlaSil
  25. resimdekileri yaptımm.. ama yine -4000 olmuyorr yunus abi yardım etttt

    YanıtlaSil
  26. BENİM CHEAT ENGİNE DKB3232.DLL HATASI VERİYOR VE -4000 YAZdığımda hiçbirşey çıkmıyor ne yapabilirim. LütFN YARDIM EDİNNNNNN!!!!! NASIL ÇÖZEBİLİRİm

    YanıtlaSil
  27. ya bende -4000 çıkmıyor yardım pls!! dediklerinizide yaptım amam çıkmıyor :( delirecegim !

    YanıtlaSil
  28. kardeş adım alperen facene yolladım kabul et :(

    YanıtlaSil
  29. ABİ YAPAMADIM YAV S2Yİ AÇIYORUM ODAYA KADAR GİRİYORUM SONRA PROGRAMI AÇIP 0 DEĞERİNİN ÜSTE OLAN 4 TANE SİLİYORUM Bİ BAKIYORUM OYUNDAN ATMIŞ Bİ DAHA GİRMEYE ÇALIŞIYORUM GİRMİYO SİLİYORUM YENİDEN YÜKLÜYORUM ?Bİ ŞEKİLDE YARDIM EDEBİLİRMİSİNİZ. ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanında S2 yazan thread'ı kapatmayacaksınız yoksa oyun kapanır.

      Sil
  30. Yunus abi ya cheat enginede senin yaptıklarını yapıyorum sol tarafa gelmiyor yazılar yardım edermisn

    YanıtlaSil
  31. team wievırdan yaparmısın ayarlar aynı -4000 i bulmuyor ???

    YanıtlaSil
  32. ARKADAŞLAR ÜYELİĞİ GİRMEYİNCE -4000 İ ARATINCA CIKIOR YAPIORUM FAKAT kanal secerken atıor sebebi ne olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin bunları yaparken odada olmanız lazım kanalda değil

      Sil
  33. window7 64 bitte calısıormu hile

    YanıtlaSil
  34. saol abi oldu yalnız adam direk cakılıor cözümü yokmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. direk çakılıyor derken neyi kastettiniz?

      Sil
  35. olmuyor teamwieverla yaparmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. videolu anlatım var bakarak yapabiliceğinizi düşünüyoruz.

      Sil
  36. abi adamım birden bire ölüor -500 mü yapıcaz -350 mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu yavaştan öğrene öğrene yapıcaksınız merak etmeyin :) öle öle :)

      Sil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. S2 yazan thread derken açarmısın biraz anlamadım ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. theread'da 0.1 leri silerken bi tanesinin yanında S2 yazıyor o hariç diğer 0.0 üstü olanları silin. S2 olanı silerseniz oyundan atıyor.

      Sil
  39. tamam yaptım çok sağol ama bi sorun daha var. kontrol edemiyorum mesaela hayalet gemideyiz kapıdan çıkıyorum direk uçuyo ve fiş çekiyo kontrol edemiyorum videodaki yere geçemiyorum nasıl olacak ?

    YanıtlaSil
  40. Yunus kardeş ne kadar uraşdıysam yapamadım teamviewerden bir el atarmısın kardeş ?

    YanıtlaSil
  41. kardeş win xp 32 bitte çalışıomu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denenmedi bi deneyin isterseniz bizide bilgilendirmiş olursunuz

      Sil
  42. Yunus Bey ben doğruyum söylüyorum win 7 32 bit'e görede ayarlasanız win 7 32 bit olanlarda yararlansa mesela benimkide win 7 32 bit.Cheat enginede -4000 yazıyorum sol tarafa bişey gelmiyor win 7 32 bit içinde yaparsanız memnun kalırız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonraki hilelerimiz 32 bite uyarlı gelicektir takipte kalın..

      Sil
  43. Yunus Kardeş herşey güzelde çoğu yerde buga çıkılmıyor bide geri inince ölüyosun ona bir çare var mı???

    YanıtlaSil
  44. MERHABA ABİ BENİM PC 32 BİT KUZENİNKİ 64 BİT ONDA OLUYOR AMA BENDE OLMUYOR NASIL YAPABİLİRİM????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef 32 bitte asla çalıştıramazsınız. üzgünüm

      Sil
  45. kardeşim yunus ben anviri kurduktan sonra s2 den atıyor bir yardım et

    YanıtlaSil
  46. Yunus Abi Sen Hangi Sistemlerde Çalıştıqını Sölermsiin

    YanıtlaSil
  47. win 7 32 bitte çalışıormu ? çalışmıyosa nasıl yapabılırız ?

    YanıtlaSil
  48. win xp 32 bit te çalışmıo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eed bende denedim çalışmıyo çözüm söleyen de yok of ya

      Sil
  49. Abi indiriom kuruom arkinki oluo bnmki olmuor ayarlar vs her şey aynı bana yardımcı olablrmsn

    YanıtlaSil
  50. oyundan atıyor atmamsı için napabiLiriz bi biLgi werirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  51. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  52. Ya cheat engineyi açınca oyun atıyo ama ?

    YanıtlaSil
  53. Emircan Arslan



    Kardesim Ben İndirdim Sonra Manager Ve Cheat Cıktı onları kurdum Sonra S2 Girdim Oyun Lobisinde Kaldım Baslat Demedim Alta Aldım Manager ve Cheat Acınca Defult Diye Bi Hata Geldi Yardım Edebilirmisinisiz Facebook Hesabımı Veriyim Ekleyin İsteyen Eklesin Wh Vericem :) https://www.facebook.com/emircan.arslan.18062?ref=tn_tnmn Bu Facebook Hesabım

    YanıtlaSil
  54. Sa ben çhat engine açınca oyun kapanıor bunu açıklarmısn ???

    YanıtlaSil
  55. ben cheat engine 6.2 kurdum ve AnVir Task Manager Pro ikisini ayerladım oyunda iken ama -4000 arıyorum hiç 1sonuç çıkmıyor yapan arkdaşlar var ama benim pcde denedik olmadı.TeamViewer 8 ile kendisi pcimde denedi olmadı lütfen yardım..

    YanıtlaSil
  56. 32 bitliği çıkıcakmı ?

    YanıtlaSil
  57. yunus abi cheat engineyi actımda s2 kapanaıyo ne yapmam lazım

    YanıtlaSil
  58. bana teamwiwerdan yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
  59. Yunus kardeşim benim pc 32 bit -4000 bin gelmiyor ya 32 bit olduğu içinmi olur faceye ekledim teamwierer den fln oluyorsa yapar mısının neden kaynaklanıyor yukardaki resimdeki ayarlarda tamam 32 bit olduğu içinse söyle sorun ne ??

    YanıtlaSil
  60. yunus mk nerye bassam tikla al yikla indir oyun aciliyo empire yardim!!!

    YanıtlaSil
  61. Ya bunun xp 32 bitte çalışanı ne zaman gelicek.

    YanıtlaSil
  62. -4000 aramıyor sistem win 7 çalımıyor yardımınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  63. 32 bit ve 34 bitler içinde tapın bunu windiws 7 hll olsun 32 bitler içinde bi çare bulursanız mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  64. -4000 arıyor ama çıkmıyor artık.

    YanıtlaSil
  65. Bende rar la calışmıyo o rarla ilgili program varsa link atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  66. bypass olmuyo oyundan atıyo

    YanıtlaSil