S2 Son Silah Bypass Sınırsız Mermi Hack (14.07.2013)

13 Temmuz 2013 Cumartesi yazildi.

----------------------------------------------------------------------
Evet Arkadaşlar .
Bomba Gibi Bir Paylaşımla Daha Karşınızdayız.
------------------------------------------------------------------------
S2 Son Silah Fly (Uçma) Hackten Sonra Sıra Sınırsız Ammo'ya (Cephane)
geldi.
---------------------------------------------------------------------------------
Sınırsız Cephane Hackımızım Yapımı Aslında Fly Hack'ın yapımına benziyor.

Yazılı Anlatım Gerekli Dosyaların İçerisindedir.

Her Türlü Silah(Zımba, Sniper , Tüfek vb.) için geçerlidir.

Silahta Toplam 150 Kurşun Varsa 150'den sonraki sıkacağımız kursunlar işe yaramaz.

Gerekli Dosyalar : TIKLA İNDİR

Videolu Anlatım : TIKLA İZLE

Videolu Kanıt : TIKLA İZLE

Bu Arada 3 ELMAS 4 NOKTA KD(72) SATILIKTIR (25TL) ciddi Alıcılar Eklesin.
facebook:   alone.frisby@gmail.com

Sınırsız Cephaneden Bir Görüntü : 



35 yorum:

  1. Tek Kelime Helal olsun bakmadım ama kesin yapmıssınızdır :D

    YanıtlaSil
  2. Yarınıı İple Çekiyorum YEmin ederim :D

    YanıtlaSil
  3. Bence süper olcak yorum ilk 3 e girdi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlarınız için tekrar teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. Yunus abi facede arkadaslığı kabul edermsn Adım Kaan

    YanıtlaSil
  5. 32 bit çalışıo mu yusuf abi

    YanıtlaSil
  6. Yarın Sabah Yapsanız olmamı :D

    YanıtlaSil
  7. Yunus kardeşim ben seni S2 Son Silahda gördüm Ruzzzsss diye bir kullanıcı adın beni tanıdın mı dedim cevap yok :P
    Herneyse yine hile çok güzle 4 gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Çok Çok Teşekkür Ederim Çalışıyor Fakat her Öldüğümüzde Sıfırlanıyor Bunu Kalıcı Hale getirme gibi bi şansımız yok demi ;)

    YanıtlaSil
  9. Aynen ya ölünce sıfırlanıyoya o kötü ama genede elinze sağlık Wall hack yokmu yaw :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wallhack var blogumuzun en altına inerseniz göreceksiniz.

      Sil
  10. Bende yaptım ama yaklaşık 100 mermi sıktıktan sonra öbür mermiler işlemiyor biraz daha geliştirmek gerek hileleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Silahta Toplam 150 Kurşun Varsa 150'den sonraki sıkacağımız kursunlar işe yaramaz." diye not düşmüştük zaten bunu belirtmek amacıyla.

      Sil
  11. yunus abi yardım ed bypass yapıom sonra chet enginede cıkmıo dediqin şey tw den yaparmısın

    YanıtlaSil
  12. YUNUS ABI SKYPE VERIRMISIN ABI ?? BISE SORCAMABI ONEMLI COOOK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burdan sorabilirsiniz hem aynı sorunu yaşayan diğer arkadaşlarda faydalanmış olur.

      Sil
  13. Her şey den yaptım fakat Pompalıyı Yapamadım Sınırsız Onu Nası Yapacağımız Hakkında Bir Bilgi Verebilen var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle 30 kurşunlu bir silah alıp videoda anlatılanları yapın daha sonra CE'deki adresleri alta alın ve oyunda pompalı alıp CE 'deki adresleri 999 yaparsanız kursun bitene kadar kullanmıs olursunuz.

      Sil
  14. Yunus abi ya cheat enginede senin yaptıklarını yapıyorum sol tarafa gelmiyor yazılar yardım edermisn

    YanıtlaSil
  15. Uçma hackıdamı öyle

    YanıtlaSil
  16. Ya Yunus Speeed Hileleri yine çoğalmayı başladı,yarı kişi speed hackı cheat engineden yaptığını söyledi bende yapıyorum ama bypass da o cpusu yüksek olanın birtanesini silince olmuyor dll hatası veriyor onu yakın zamanda halletsen iyi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen bakıyoruz ve en yakın zamanda speed hackla gelicez m.etmeyin :)

      Sil
  17. 32 bit win 7 çalışmıyor çaresi bulunucakı ?

    YanıtlaSil
  18. Ya abi hadi çıkartın artık şu speed hackı ya :(

    YanıtlaSil
  19. s.a admin tw versem yardım edermisin win7 32 bit cheat engine sorun var herhalde onaylamıyo 27 yazıyorum

    YanıtlaSil
  20. ya abilr bu nasıl bi cheat engine yaa fly hackta her dedinizi yaptım cheat eginede tarıyom -4000 çıkmıyo sonuç bunda da aynısı oldu hevesimi kursağımda kaldı lütfen yardım edin faceden ekleyin dedim istek gönderdim kabul edilmedi bi hayırlı insan yardım etsin !! :(

    YanıtlaSil
  21. yunus abi 32 bıt te olmuo cheat engine bulmuo sayıları buna bı care bul

    YanıtlaSil
  22. Yunus kardeşim yaşınızı bilmiyorum :) Benim sistemim Win7 64-bit ancak bende de ce arama yapınca hiçbir sonuç göstermiyor. Yardımınızı bekliyorum.

    YanıtlaSil