S2 Son Silah TP + ALTIN + KD KASMAK - Sınırsız S2 Açma (15.07.2013)

14 Temmuz 2013 Pazar yazildi.

-----------------------------------------------------------------
Evet Arkadaşlar Hile Paylaşımlarımıza Son Gaz Devam Ediyoruz.
Sırada İllegal TP+Altın+Kd Kasmak Var.
----------------------------------------------------------------- 

Bu yöntemle tek bir bilgisayardan dilediğiniz kadar S2 açacağız.
(Tabi bilgisayarınızın donanımı kaldırdığı kadar.)

Böylelikle istediğimiz gibi TP'mizi , ALTIN'ımızı ve KD'mizi yükseltebileceğiz.

Daha önce varolan "Procexp" bilindiği gibi fix yedi ve açılır açılmaz oyundan atıyor.

Fakat biz bununda üstesinden geldik ve dilediğimiz kadar S2 açmanın yolunu tekrardan bulduk.

Gerekli Dosyalar :     TIKLA İNDİR

                   
Videolu Anlatım :       TIKLA İZLE


Virus Taraması :         TIKLA

NOT : Arkadaşlar ID ve Şifre girme yerine kadar gelip alta alıyoruz oyunu eğer giriş yaparsanız oyundan atar.

Önemli : Giriş Yapacağınız zaman Procexpi mutlaka kapatın.


Bu Arada 3 ELMAS 4 NOKTA KD(72) SATILIKTIR (25TL) ciddi Alıcılar Eklesin.
facebook:   alone.frisby@gmail.com

38 yorum:

  1. Çok teşekkürler dikkate aldığınız için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz teşekkür ederiz :) herşey sizler için :)

      Sil
  2. çok sagol bide cıksa çok daha güzel olucam sabahhtan beri bekliyorum :D:D

    YanıtlaSil
  3. abi hadi ya çıkarın şunu sabahtan bekliyorum :D

    YanıtlaSil
  4. ne zaman gelcek saat 3 oldu :(

    YanıtlaSil
  5. Yunus Abi Bloga alırmısın Abi Video Çekiyorum İyi Çekerim Yardım Ederim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz bize yetiyoruz zaten teklifiniz için biz teşekkür ederiz

      Sil
  6. olmadı ikinci oyun kendiliğinden kapanıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıd ve şifre yazıp giriş yapmadan procexpi kapatırsanız kapanmaz.

      Sil
  7. bende inmiyor program 1 yardımcı olsanız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. upload sitesini değiştirdik bir kere daha deneyin isterseniz.

      Sil
  8. kardeş virüs taramasına hiç gerek yok biz size gönülden güveniyoruz fly hacktan ban yedim ama olsun Bu sözü asla unutmam Hack Yaparsan Banı yersin neyse allah razı olsun her hackınız güzel adım arda çelebi ...

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. siteye bayıllıyorum tüm arkadaşlarıma yayınladım her gün konturol ediyorum güncel bişey varmı diye size bayıllıyorum hilelerin devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
  11. oldu çok teşekürler +++ rep

    YanıtlaSil
  12. :) tek kelimeyle harikasınız

    YanıtlaSil
  13. yunus abi tw den yaparmısn yapamadm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. video anlatım var kardeşim baka baka yaparsınız

      Sil
  14. YUSUF ABİ ÇOK SAOL DA ŞU UÇMAYA Bİ ÇARE BUL LÜTFEN 32 BİTTTE ÇALIŞMIYOR

    YanıtlaSil
  15. Ya mutant çımıyor ne yapmalıyım ??

    YanıtlaSil
  16. Abiler fly görünmezlik konusunu niye kaldırdınız.

    YanıtlaSil
  17. procesxp fix yedide bunu anviri le oyunu passladıktan sonra açıp yapablriz yani bize cheat engineyle theraw seçerken resimsiz seçiliyo onu resimli yapmak için hangi threadı kapatcaz çoğunu denedim kapatsakta oyun kapanıyo lütfen yardım yusuf abi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cheat Engine->Edit->Settings->Extra ordaki kutucukların hepsini işaretlersen gelir. :)

      Sil
  18. Yeni hile ne zaman gelicek.

    YanıtlaSil
  19. Bide site müziği olarak In The End'i koyarsanız Sevinirim admin.

    YanıtlaSil
  20. Huhu ordamısınız?

    YanıtlaSil
  21. Hile niye gelmedi hala ya :S

    YanıtlaSil
  22. Admin size site müziği olarak (In The End)i öneririm

    YanıtlaSil
  23. kardeşm videoda oldugu gbi kopyaladım isimlerini değiştirdim 1. sine girdim hata verdi oyuna giremedi bi yanlışmı yapıyorm ?

    YanıtlaSil
  24. Dediklerinin hepsini yaptım 2. oyunu açtığımda disconnet hatası verip attı nedeni nedir ?

    YanıtlaSil
  25. pr0cess i açıorumm TheRaw.exe basıom asağıdaki ekran gelmiorr

    YanıtlaSil
  26. Pardon çar 25 tl almak ıstıyorum da nasıl iletişime geçicez

    YanıtlaSil