S2 Son Silah Siyanür Hack Yeni Oyundan Atmıyor (09.07.2013)

9 Temmuz 2013 Salı yazildi.

KeyiForum'a Teşekkür Ederiz.

İlk öncelikle aşağıdakileri yapalım yoksa oyundan atar;

Merhaba arkadaşlar

Bildiğiniz üzere oyunda herkezin kullandığı lag hack vardı fakat bunu Joygame engelledi
Sistemi bi çeşit DEP koruma duvarı koyarak oyunda bağlantı kesilmesi halinde direk çıkışı koymuştu.
Bende biraz araştırma yaptım biraz kendim ortaya birşeyler koydum hem şuan günümüzde bulunan bi lag hack'ı düzenledim yeni versiyonunu yaptım hemde Disconnet Server hatasını almamayı buldum ve bunu sizlerle paylasmaya karar verdim

Öncelikle yapmamız gerekenler DEP duvarını kapatmalıyız,


DEP DUVARI KAPATMA

C:/user/admin>bcdedit.exe /set{current} nx AlwaysOff

Bunu yaptıktan sonra S2Launcer.exe adlı uygulamayı veri yürütme engellemesi listesine koymak istediğinizde hata almıycaksınız.
Yukarıda gösterilenleri uyguladıktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın..

Sonrasında benim kodladığım siyanür hacki indirelim..


Bu Arada 3 ELMAS 4 NOKTA KD(72) SATILIKTIR (25TL) ciddi Alıcılar Eklesin.
facebook:   alone.frisby@gmail.com


                                              TIKLA İNDİR

Not; Arkadaşlar Kullanıcı Id : melahat123  Şifre: 123456789



Sonrasını zaten biliyorsunuz.. 

Bilmeyenler için ;

Oyuna giriyorsunuz.. Bir yere saklanıyorsunuz Z'ye basıyorsunuz vede çıkıp tüm adamlara vuruyoruz. Tekrar saklandığımız yere dönüp Q'ya basıyoruz..

27 yorum:

  1. ben yapamadım bana tw den yapamrsnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayberk Ergun29 Ocak 2014 20:50

      Ben Yapamadımda bana pc den yaparmısın team viverden

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. depi kapattım olmuyor s2launcer.exe yi seçtim hata veriyor olmuyor wallhack için çok teşekkür ederim ama bunada lütfen bir çare bulun

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim DEP duvarını kapatmayı hiç anlamadım ben C:/user=Bende türkçe olduğu için kullanıcılar sonra oraya giriyorum admin diye bir dosya yok.! Bi Detaylı anlatırsan sevinirim..

    YanıtlaSil
  5. Dep Nasıl Kapatılıyor Tam Anlayamadım

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar video hazırlanıyor yapamayanlar için bekleyiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz acil olabilrmi klan ws lerde herkes fiş çekiyor ! klanımız fişçiler yuzunden berbat hale geldi lutfen biraz çabuk olun pls... :(

      Sil
  7. Admin video nerde ?

    YanıtlaSil
  8. dep nasıl kapatılıyor ya of

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar S2 Son Silah için yeni geliştirilen Bu Hackı bizzat kendim denedim ve sorunsuz çalıştırdım.Fakat hackın çalışması için kapattıgımız Veri Yürütme Engellemesi sistem de büyük bir güvenlik açığı oluşturmakta ve sisteminizi saldırılara karşı tamamıyla açık hale getirmektedir.
    Bu sebepten dolayı hackın videolu anlatımı yapılmayacaktır.
    Sadece Bu Hacka Çok ihtiyaç duyan arkadaşlar için yazılı açıklama yapılmıştır ve bu hackı tasvip etmediğimiz için kesinlikle teknik destekte bulunulmayacaktır.
    Anlayışınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  10. kardeşim o zaman ilk şuraya gir sonra şuraya sonra buraya tıkla v.b gibi adam gibi anlatta anlayalım.!!

    YanıtlaSil
  11. bu arada link kırılmış

    YanıtlaSil
  12. https://www.facebook.com/tehliqele ekle yunus bana yardımcı ol team wercem

    YanıtlaSil
  13. arkadışm az hızlııııı

    YanıtlaSil
  14. bana tw den yapsana

    ID: 982 136 524

    Şifre:5912

    YanıtlaSil
  15. ya kayıt oldum ama girmiyor giriş yapmıyor ? yardım :(

    YanıtlaSil
  16. sa kardeş yahu ben indirmeye çalışıyorum ama inmiyor acaba faceden yardımcı olabılırmısın
    www.facebook.com/MrcMrkc2

    YanıtlaSil
  17. twden banda yaparmısın
    şimdi acil

    YanıtlaSil
  18. Kardeş Bi Yardımcı ol herşeyi yapıyorum kullanıcı adı veya şifre yanlış diyo bi yardım et kardeşim...

    YanıtlaSil
  19. ya nasıl anlamadım tw den yaparmısn yunus abi

    YanıtlaSil
  20. Girişe bastığımda hata veriyor

    YanıtlaSil
  21. yaa yardım edin indirirken indirdikten sonra acıyorum windows media player acılı sonrada hata veri nasıl indircem

    YanıtlaSil
  22. Ben de yapamadım TW den yapabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  23. yapamadım yardım edermisiniz

    YanıtlaSil