S2 Son Silah - Wall Hack - 03 Ağustos 2013 - (Oyundan Atmıyor)

6 Temmuz 2013 Cumartesi yazildi.

                                       --------------------------------------------------------------------

Arkadaşlar aranızda yeni sayılırım.
Bomba gibi hile paylaşımları yapmaya geldim.
Katkılarından dolayı ForeverRed'e teşekkür.
------------------------------------------------------------
- Yazılı Anlatım -

1- PerX'i Yönetici Olarak Çalıştırıyoruz.

2- "hilemaster.blogspot.com" kısmını silip "TheRaw.exe" yazıyoruz.

3- "How to inject" kısmını Automatically yapıyoruz.

4- Browse diyip size vermiş olduğum "HileMasterWallHack.dll"yi seçiyoruz.

5- Oyuna Giriş Yapıyoruz.

6- İnternet sitesi açılacak onu kapatıyoruz.

7- Ve oyunumuza geri dönüyoruz.

8- Hilemiz hazır.
DİKKAT : Oyun Açılmadan F2 hatası gelirse hataya dokunmadan görev çubuğundan S2'ye tıklayıp oyuna dönün.



Hileden Bir Görüntü:


Virus Taraması Sonuçları

Rar Pass: hilemaster.blogspot.com

Son Denenme Tarihi : 03 Ağustos 2013 12:03
------------------------------------------------------------- 
Sorun çıkarsa yorum atabilirsiniz,yardımcı olurum. 

101 yorum:

  1. çalışıyor kardeş saol

    YanıtlaSil
  2. bende inject diyorum perx kayboluyor hile acılmıyor ? yardım lutfen

    YanıtlaSil
  3. arkadaş teamwiewerle yardımcı oldu çalısıyor arkadaşlar eline sağlık kardesim

    YanıtlaSil
  4. kardeş bende inject diorm benimde injectör kayboluor banada tw ile yardımcı olsan sana nerden verem tw yi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alone.frisby@gmail.com face ekleyin lütfen

      Sil
  5. Abi senin ben ellerin iöpeyim gerçekten ne virüs nede yalan yemin ederim ki çalışıyor ilkdefa çalışan hile gördüm ALLAHIM çok heycanlandım.Allah senin bahtını açsın dostum :) artık takipteyim ve blogu herkese duyurcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah sizden razı olsun :) teşekkür ederiz. iyi eğlenceler

      Sil
  6. Kardeşim Banada TeamViewerdan Yaparmısın 870 882 661 8884 açık bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. Girip Yaparmısın yunus Kardeşim

    YanıtlaSil
  8. Ama kardeşimki şunu belirtiyim bazı hilelerde sorun var bide programda olan hilelerin ne işe yaradığını söylermisin crasshhairde sorun var mesela Fullbright,Norecoil,rapidfire var bunun açıklamasını yaparsanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. crasshhair
      Fullbright: bunların 2 si üstünde yeni kodlama var paylaşılıcaktır en yakın zamanda.

      Rapidfir: macro hack daha bugün fixlediler. onun üstündede çalışılmaktadır.

      wallhack ve nişangah hilesi fix yemedi şuanda sadece o 2 si fix yemesi bidahaki yamaya kdr sürer yani hemen hemen 34 gün

      Sil
  9. oyundan atıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teamwiewerden ilgileniriz hemen face ekleyin lütfen alone.frisby@gmail.com

      Sil
  10. Ama açıkcası söyliyim çok işime yaradı hele kuşatmadaki bug hraika birşey :)

    YanıtlaSil
  11. bu arada son bi kez soru nişangah hilesi hangisi oluyor ona göre wall hack ve nişangahı açarım sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nişangah hilesi dürbün alırken + işareti olucak ekranda fark etmişinizdir dürbünlee nişan almadan vurabilirsiniz onun saysinde :)

      Sil
  12. ya bana yapıcakmsn tw den

    YanıtlaSil
  13. aynen
    abicim sölermisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne söylememi istediğinizi belirtseniz :)

      Sil
  14. Dürbünlüyken nişangah hilesini açtım ama herhangi bir etkisi yok :/ Deneyebilirsiniz isterseniz dürbünü alıyorum yeşil noktaya geliyor ama dürbünsüz de oraya gitmiyor değişik yerlere gidiyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizin orda yapmanız gereken hızlı olmaktır. seri bi şekilde farenin sağ tuşuyla sol tuşuna basın :)

      Sil
  15. arkadaş yardımcı oldu tşkler kendisine

    YanıtlaSil
  16. kardeşim face ekledim açık olduğun zaman kabul edersin tw yollarım sana

    YanıtlaSil
  17. abi banada tw den yaparsan cok sevınırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alone.frisby@gmail.com face ekle yapalım hemen

      Sil
  18. kolay gelsin kardeş bende w8 varda theraw.exe calısmayı durdurdu dıyor yardımcı olabılırmısın

    YanıtlaSil
  19. Kardeşim daha dün başka hile vardı fixlendi mi o ? neysi bunu indirelim.Yanlız beyler bu admine ne deseniz hakkı ödenmez.ALLAH razı olsun yenden :)

    YanıtlaSil
  20. Admin o kadar dua ettim ama bu 2.cisinde virüs çıktı hayırdır ? Hem Avira Hemde KasperSky virüs belirledi..!
    1.Cisini indirmenizi 2.cisini indirmemenizi öneririm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece güncelleme geldi bi sıkıntı yok siz hilenize devam edebilirsiniz. virüs perx injectörden kaynaklanmaktadır. bize güvenmiyorsanız kendi sitesinden indirin taratın yine aynı virüs çıkacaktır :) iyi eğlenceler dileriz

      Sil
  21. Yeni Hileleri bekliyoruz :) Biraz Güncel olun birşeyler paylaşın yahu :)

    YanıtlaSil
  22. Yanıtlar
    1. reklamı geç dedikten sonra indirmeyi deneyin." olmaza face ekleyin biz yardımcı olalım kuruluma kdr.. face ekleyin alone.frisby@gmail.com

      Sil
  23. admin teamwiewer den yapat-rmısın bana ltfen hemen cevap ver

    YanıtlaSil
  24. arkadaş Windows 8 için geçerlimi .

    YanıtlaSil
  25. bana twden yaparmısın şimdi krdşm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparız tabiki face ekleyin alone.frisby@gmail.com

      Sil
  26. 978 554 260 şifre 5913 kardeş lütfen yap yunus

    YanıtlaSil
  27. ben bunu anlamadum te ne ya bi anlat o yazılar ne yardımcı ol o neyse işe yarıyorsa bana yap ne olur :(

    YanıtlaSil
  28. açıyorum yanıt vermiyor diyo

    YanıtlaSil
  29. pardon oldu Allah senden razı olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uğraşa uğraşa yapmışınız bakıyorum :D

      Sil
  30. https://www.facebook.com/kurucesmeli.aksamibekler ekle admin

    YanıtlaSil
  31. Yanıtlar
    1. şifre hilemaster.blogspot.com

      Sil
    2. LeyLa. Yırtarım senii askım öptüm by gömdüm say isaya selam

      Sil
  32. bned eoyunu kapatıyor artık ne yapmam lağzım ?

    YanıtlaSil
  33. ekle https://www.facebook.com/yasin.goncay.5

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam en kısa zamanda sorumlu arkadaş ilgilenecektir.

      Sil
  34. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  35. bana burdaki hilelerin ne işe yaradığını tek tek söyler misin

    YanıtlaSil
  36. tw den hallet admin nolur oyune girince kapanıyor
    ID:982 136 524
    Şifre:5912

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. face ekleyin : alone.frisby@gmail.com yardım edelim.

      Sil
  37. admin ocağına düştüm şu twden bi hallet be dualarımız seninle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. face ekleyin : alone.frisby@gmail.com yardım edelim.

      Sil
  38. Kardeşim benmde yapıyorm inject diyorum oyundan atıyor oyun kapanıyor facede ekledım tw den yparmısın ?_

    YanıtlaSil
  39. kardeşim twden kurarmısın bana faceye ıstek yolladım kabul edersın ısmaıl cebı

    YanıtlaSil
  40. http://www.facebook.com/iso5561 ekle admın cok acıll

    YanıtlaSil
  41. kardeş faceye bak cem korkmazz

    YanıtlaSil
  42. S.a çoklu çar açma programu lazım yardımcı olursan sevinirim buraya yazmak zorunda kaldım geri dönersen sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoklu çar açabilirsiniz herhangi bir engel yok yapmanız gereken tek şey yeni kullanıcı hesabı açıp her kullanıcı bir s2 klasörü kopyalayıp ordan giriş yapmanız.

      Sil
  43. öyle 3 4 tane çar sokmak sıkıntı oluyor prgoram halinde olunca 5 tane çar sokuyorum daha rahat kasabiliyorum prgram halinde bize sunabilme şansın varsa çok iyi olur

    YanıtlaSil
  44. Cengiz Erdinç12 Temmuz 2013 22:08

    Kardeşim dediğin her şeyi yapıorum oyuna giriyorum sol üstte öle bişey yok istersen TW kurabilirm eğer yardımcı olacaksan !

    YanıtlaSil
  45. yaa perx i açıyorum oyuna giriyorum inject e basıorum kayboluyor oyuna giriorum hiç bir fark yok nasıl yapıcam yardımcı olurmusunuz lütfen isterseniz teamwiewer kurabilirm ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yardımcı olalım ekleyin alone.frisby@gmail.com

      Sil
  46. Kardesım ben gırıyorum oyunA senın dedıgın gıbı bı kac sayfa ve bısıyler acılıo oyuna gırınce hemen hata verıo bı yardım ltfennn..!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hataya dokunmayın altta s2 nin açıldığını göreceksiniz tıklayıp oyuna dönün.

      Sil
  47. yunus abi facede çıkmıyon bide ben yusuf deil ali

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facede arama kısmına alone.frisby@gmail.com yazmanız yeterli görüceksiniz zaten eklersiniz

      Sil
  48. Bu
    RaidFire
    NoRecoil
    FulBright ne işe yarıyor söylerimisin.

    YanıtlaSil
  49. hile yi açamadım team viwer la kurarmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facede ekleyin alone.frisby@gmail.com yardımcı olalım

      Sil
  50. İzniniz Yok dior nolcak

    YanıtlaSil
  51. Bu Hile Fix mi Yemiş Çünkü Her bunla girdiğimde Unable to Connect Hatası Alıyorum Yoksa Hala Çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
  52. Kardeşim oyunu alta alınca oyundan atıyor. Bu hatayı faceye yazdım bir cevap alamadım hala yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
  53. 32 bit çalışırmı

    YanıtlaSil
  54. yunuss bunun eski rar sifresi neydii kardesim ya.

    YanıtlaSil
  55. Tw den yaparmısın?

    YanıtlaSil
  56. 64 veya 32 bitlerde çalışıyomu ?

    YanıtlaSil
  57. ya ben automatically diyince inject kayboluyor yardım napabilirmi bilen yokmu ?

    YanıtlaSil
  58. şifre istiyor bilen bir arkadaş şifreyi söyleyebilirmi

    YanıtlaSil
  59. Kardeşim sana zahmet tw'den yardım eder misin. Facem https://www.facebook.com/profile.php?id=100000739476940&fref=ts

    YanıtlaSil
  60. Sa Kardeşim Bana Da Yaparmısn ben seni ark ekledım ama Acmıyorsun Nolur Tw den yardmcı ol

    YanıtlaSil
  61. Yunus abi ağ hatası veriyo ne yapıyım ?

    YanıtlaSil
  62. kardeş twden yaparmısn

    YanıtlaSil