S2 ENVANTER HACK (19.07.2013)

18 Temmuz 2013 Perşembe yazildi.

-----------------------------------------------------------------
Merhaba Arkadaşlar Hile Paylaşımlarımıza Son Gaz Devam Ediyoruz.
Sırada ENVANTER HACK Var.
----------------------------------------------------------------- 


İlk ve Tek Sadece Burada.

Bu Yöntemle İstediğimiz Silahı Bedavaya Kullanabileceğiz.

ENVANTER HACK ANLATIM : TIKLA İZLE

SİLAH KODLARI : TIKLA 

KANIT VİDEO : TIKLA İZLE

Anvir Task Manager ve Cheat Engine'yi Daha Önce Paylaştığımız Linklerde Bulabilirsiniz.

Silahların Hepsi Sorunsuz Çalışıyor. 

Adam öldürdüm bir kaçtane videoda fakat diğer silahları denemeye fırsatım olmadı çünkü çok çabuk öldürdüler  :)






93 yorum:

  1. Yunus Seni anlatmaya kelime yetmez dostum,ADAMSIN ADAM.!

    YanıtlaSil
  2. eyw reizzzzzzzz

    YanıtlaSil
  3. Helal Be Yunus Kim Tutar Seni Bastır Peşindeyiz...

    YanıtlaSil
  4. ne zaman gelecek tam saat alırsak :)

    YanıtlaSil
  5. Hadi yayınlayın ya sahura özel olsun :)

    YanıtlaSil
  6. birazdan paylaşılsa nolur sanki yaa yunus abi

    YanıtlaSil
  7. Yunus abi yayınlamayın :D saat gecenin 3 ü hala blogda 67 kişi var :D nası bir fansa artık adamlar yatmıyo :D envanter hack çıkcak diye iftarıda açmaz bunlar.Buna bende dahil :D

    YanıtlaSil
  8. ac yuns abi :D kesn iftarı acarlar ama pc başnda :D

    YanıtlaSil
  9. Tüm sistemlerde çalışıyormu ?

    YanıtlaSil
  10. yunus kardeş bana yardım edebilirmisin

    YanıtlaSil
  11. ya bişi sorcam bu hile 32 bit te çalışıyormu

    YanıtlaSil
  12. kardeşşşş karakter kodları da versen ?

    YanıtlaSil
  13. Aynısını yaptım odaya girdim gelmedi beyzbol sopası :(

    YanıtlaSil
  14. Yunus ABi Anvir Task Programı Bende yok linkte bulamadım bi yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Beyler Dünzeliyorum Hile ÇALIŞIYOR En üstteki kodlarla Deniyeceksiniz ! Ben Başlangıç Silahı XM177EX Silahı ile Yaptım Ve İstediğim Silahı Seçtim Oluyor En üstteki Kodlar ile Oluyor Yani Çalışmıyor Fln filan Demeyin mis Gibi de çalışıyor Emeğinize Sağlık ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. NEyi düzenliyorsun ? açıklaybilirmisn ?

      Sil
  17. abi ben taratıyorum kodu ama yan tarafa bir şey gelmiyor yardımcı olurmusun ? işletim sistemim win xp ondan mı acaba ?

    YanıtlaSil
  18. Benim Bir Sorum Olcak bu Hile de Diğerleri Gibi Hemen Fixlenir mi ?

    YanıtlaSil
  19. Tek Sorunum Karakter Kodlarının Da İçinde Dahil Olmaması Onun Dışında Hiç Bir şey Yok ;)

    YanıtlaSil
  20. Valla 2 kere denedim 2 sindede olmadı.Yardım edin herşeyi yapıyorum ama silah aynı kalıyor.
    cheat engineden edit falan mı yapcaz ?

    YanıtlaSil
  21. Bi yardımcı olurmusunuz.Ben cheat engine ye yazıyorum kodu ama solda hiçbir değer cıkmıyor.Nasıl yapcagım lutfen yardım edinn!!!!

    YanıtlaSil
  22. Evet Kadir Bey Aynı Hatayı Bende Alıyorum Neden Acaba YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM LÜTFEN !!!!!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  23. Bende disconnect yapıyor Yunus abi neden böyle oluyor?

    YanıtlaSil
  24. ya of bi 32 bite göre yapmadınız nolur bi 32 bite göre yapın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen hani flydan sonra 32bitlikler olcaktı ?

      Sil
    2. yeter bu kdr yalan sitenize verim szn hani çıkıcaktı 32 bit kaldırırsan kaldır yorumu köpek bütün arkadaşlarıma söyliyeceğim takibi bırakıyoruz !

      Sil
    3. Kardes 32 Bitlikte calışıyor Cheat engineen theraw.exe secerken sağ tık yapıp ordaki şeyi sec oluyor :)

      Sil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Aynen abi 32 bite görede yapın artık lütfen :((

    YanıtlaSil
  27. ya abi şuana kadar gösterdiğiniz hilelerin hepsini defalarca yapmaya çalıştım fakat hiçbiri olmadı çünkü bu cheat enginedearadığın hiç bişe çıkmıyo yardım edin !!!

    YanıtlaSil
  28. c.e windows xpde arama yapmıor neden arkadaşlar bilen varmı ?

    YanıtlaSil
  29. Abi bıçakta silah alma olmuyor onuda yapabilirmisin. :D

    YanıtlaSil
  30. cheat engine ayarları tam fakat gi,nede arama yapmıoR

    YanıtlaSil
  31. YA ABİ WİDOWS T HOME PREMİIM TARADINMI ÇIKMIYOR CHEAT ENGİNEDE

    YanıtlaSil
  32. abi windows7 32bit de cheat engine taratınca cıkmıyo tw versem yardım edermisin lütfen

    YanıtlaSil
  33. Yunus abiiiiiiiiiiiiiii face nie dondurdunnnnnn abi aç faceni yalwarırım hadi ne olur.

    YanıtlaSil
  34. Ywa 32 ßitler napacak yaw yardım 32 bit içinde yapın !

    YanıtlaSil
  35. Niye 32 bitler için bir uğraş vermiyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  36. yunus abi olmuyor twden yardım etsen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. verdiğim adımları izle oluyor bak oyuna gir by pass yap sora cheat aç eline oyunun sınırsız olan Xm177EX i al kodunu tarat sora : istediğin ne istersen onu seç ve tarattığın yere kodu kopyala yapıştır yap envanterine gir ve xm177ex e tıkla bukadar :)

      Sil
  37. ABİCİM ADAMIN DİBİSİN DİYORUM BAŞKA DA BİŞEY DEMİYORUM =)

    YanıtlaSil
  38. Abi lütfen ya bizi seviyorsanız 32 bitler içinde yapın..O kadar takip ediyoruz ama hep 64 bit :(

    YanıtlaSil
  39. Altın'la Alınan Silahı Nakitle Alınan Silaha Donusturlmuyor * Altın Silahlar Dısında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyle bir şey yok kafandan uydurma hepsinde çalısıyor

      Sil
    2. Abi banada bi cevap verseydin

      Sil
  40. Abi bu kadar insanı kırmayın bi açıklama yapın bi cevap verin bize mümkünmü değilmi? Sabahımızı akşamımızı burda geçiriyoruz biz sizde saolun karşılığını veriyorsunuz ama 32 bitler için çare varmı mümkünmü bi açıklama yapın abi artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardesim bu kadar istekliysen 64 bit windows kur ben sırf bunun için kurdum hepside çalışıyor çok saol hilemaster ekibi <3

      Sil
  41. Nasıl kurcam? Bilsem kurcamda..Bilgisayar üstünden kurma şansım falan varmı?

    YanıtlaSil
  42. Ya bu hile win xp 32 bittle çalışıomu

    YanıtlaSil
  43. KARDESEIM KARAKTERLERIN KODLARI WARMI ?

    YanıtlaSil
  44. Ya ne war bu 64 bitte yaa 32 bitede yapın sinir oldum yaa fly hacktada öleydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim pc win 8 32 bit çalışıyor senin beceriksizliğin ARKADAŞAR 62 bit 32 bit hepsinde çalışır 100%100

      Sil
  45. İLK BAŞTA ÇALIŞTI SONRA SORUN ÇIKTI. SADECE İLK SİLAHLAR DEĞİŞTİRİLEBİLİYOR. Bİ EL ATARSAN ÇOK SEVİNİRİZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır video da görüldüğü gibi bütün silahlar değiştirilebiliyor kafandan uydurmanın bir anlamı yok.

      Sil
  46. Win 7 32 bit e Neden Olmuyor ? Cheat Enginede Yazdığım Kod Çıkmıyor ??

    YanıtlaSil
  47. Yazıdığım Hiç Bir şey Çıkmıyor Cheatengine de

    YanıtlaSil
  48. Ya şu hilenin bi 32 bitini yapın artık yaa.

    YanıtlaSil
  49. ßeyler bende hile çalışıyor fakat silahlara modifiye yapamıyorum. Yardım edebilcek olan var mı acaba ?

    YanıtlaSil
  50. kardeş bu cheat engine xp 32 bitde calışmıyor.xp 64 bit de calışırmı.bak biliyosan evet veya hayır de ?

    YanıtlaSil
  51. Silaha modifiyede yapıyorum ahhahaha

    YanıtlaSil
  52. Beyler Bana Ulaşın https://www.facebook.com/Savior.1907?ref=tn_tnmn bu linkten. Bu hileyi yapamıyorum tüm speed wh sınırsız memrmi çalıştı bu olmadı...

    YanıtlaSil
  53. Elinde ki bomba kodunu yazıyorsun cheat engineye taratıyorsun. Sonra aşa alıp kodu değiştirme yerinde istediğin silahı seçiyorsun. Sonra elindeki slilaha modifiye yapıyorsun yada yapılmış varsa onu seçiyorsun. Oyuna giriyorsun o kadar.

    YanıtlaSil
  54. Bu arada Kıyafet kodları da olsa onlarda ayı şekilde olur mu ?

    YanıtlaSil
  55. S.a Yunus Kardeş www.facebook.com/theasanyilmaz sana promo kod vereyim sitede paylaş

    YanıtlaSil
  56. Kıyafet kodları Var Mı ?

    YanıtlaSil
  57. Kıyafet kodu lazım

    YanıtlaSil
  58. kıyafet kodunu ne yapacaksınızli :) karakter kodu dururken inş onuda bulurlar yada kalıcı altın hileside güzel olabilir :) fazla abarttım :d

    YanıtlaSil
  59. Kardeş Paylaşın Artık Şu Vip Hack'ı Millete Var Oynuyo.Biz Adam Vuramıyoruz.

    YanıtlaSil
  60. hilelere fix geldi :( fly fln hepsi

    YanıtlaSil
  61. Sonunda,malesef bu hackımızda fixlendi.

    YanıtlaSil
  62. Yani bu hack fixlenmedi ama fly hack malesef fixlendi.

    YanıtlaSil
  63. Yeni hack koyarmısınız admin?

    YanıtlaSil
  64. kardeş ben baybass ederken altta s2 kapanıyo neden

    YanıtlaSil
  65. Çünkü dostum sen sağda window title yazar şeyin altında s2 yazanı da baybass etmişindirde ondan dostum.

    YanıtlaSil
  66. Yapamayanlara TW ile yapılır.

    YanıtlaSil
  67. silahların hepsi değişmio sadece başlangıç silahları değişebiliyor. diyerlerinde 2 tane çıkıyor oda değiştirmiyor. nasıl düzeltebiliriz onu. tekrar yükledim hepsini oyun dahil gene olmadı.

    YanıtlaSil
  68. beyler çlşması icin ilk olaak standrt silahlrı aln elnize m9 bck bomba snip stndart gnel standrt ondan sonra ama yapın çıkar çok bst hemen yptm ben

    YanıtlaSil
  69. Yusus Adamsın kardeşim. bu arada bende pdw k 101 aratınca 2 sonuç çıkıyo napcam ?

    YanıtlaSil
  70. abi bn yapamıyom bunu nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
  71. benim win xp 32 bit yapıorum oluo öyuna girdiğim zaman eror gelior yardımcı olunrmusnuz ?

    YanıtlaSil