S2 - KARAKTER HACK 21.07.2013

21 Temmuz 2013 Pazar yazildi.

-----------------------------------------------------------------
Merhaba Arkadaşlar Hile Paylaşımlarımıza Son Gaz Devam Ediyoruz.
Sırada KARAKTER HACK Var.
----------------------------------------------------------------- 

Yazılı Anlatım: 

1- S2 Son Silah Oyununu Açalım ve giriş yaparak lobiye qelelim (odaların olduğu bölge)

2- bypass yapmamız gerekicek (yoksa cheat engineyi açınca oyundan atar) AnVir Task Manager'i açıyoruz.

3- TheRaw.exe ' yi seçip" Threads " kısmına geliyoruz. Yüzdelik değeri 0.0% olmayanlara sağ tıklayıp terminate diyerek yes'e tıklıyoruz. 
bu şekilde olan tüm dosyaları sildik en üste s2 yazan hariç.

4- oyuna girerek envanter kısmına geçiyoruz ve elimizde olan igor ve juan karakterini seçiyoruz.. süresi sınırsız olan dingil  karakterler.

5- cheat engineyi açıyoruz. sırasıyla; Edit - Settings- Extra burda ne kadar seçenek varsa hepsini clicleyin ve okey diyin.

6- cheat engineyi kapatıp yenıden açıyoruz.

7- Bilgisayar işaretine tıklayarak TheRaw.exe ' yi seçiyoruz.

8- ve elimizde bulunan karakterin kodunu value yazan yerin altına yazıyoruz ve First Scan Diyoruz. ( 4 den daha fazla kod çıkması lazım arama yaptığınızda . çıkmazsa eğer oyuna girip karaktere tıklayın ve sonra tekrar arama yapın)

9- çıkan sonucları ctrl + a yaparak seçiyoruz ve aşşağıya doğru olan fari imleci ile aşşağıya alıyoruz
yine crtl + a yapıp sağ tıklıyoruz ve Chenge Record- value kısmına geliyoruz ve istediğimiz karakterin kodunu giriyoruz.
daha sonra entere tıklayıp oyunumuza dönüyoruz. 

İndirmek için aşağıdaki linke tıklayın. Dosya boyutu 10 MB Virustotalle uğraşmadım. Zaten virüs yok. 1 önemli txt belgesi, CE, Bypass var içinde.

KARAKTER KODLARI : TIKLA

GEREKLİ DOSYALAR : İNDİR


KODLARI AYNEN SİLAHTAKİ GİBİ KULLANIN.



17 yorum:

  1. kız kjarakter yapıtyom bülent ersoy oluyor mk :D

    YanıtlaSil
  2. Kardeşim ben hepsını yapıyorum Theraw seçiyorum ama anvir task ta Threads böle bi bölüm gelmıyor ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardes seninki anvir task manager free dir sayfanın onceki paylasımlarına bakarak anvir manager task pro yu bulabılırsın

      Sil
  3. Kardeşim zaten karakteri yapsak da sadece yüz deişiyor Bide fazladaan TP Flan Vermiyor.

    YanıtlaSil
  4. Olmuyoki adamlara soruyoom neye benziyorum diye adamlar brek dansı yapan adam gibi dio yaa :D

    YanıtlaSil
  5. Admin ben daha fazla kot buldum.

    Ördek:211309700
    Besnik:211300700
    Debora Karakter:211400400
    Gloria:211200400
    Jin'in Maskesiz Hali:211100500

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyafet kodları da bulursanız bize iletin onuda paylaşalım.

      Sil
  6. Pardon kot deil kod olcaktı yanlış yazdım. :D

    YanıtlaSil
  7. admin olmuyor karakterin yüzü değişiyor sadece kıyafetleri gene dingil karakterlerin kıyafetleri !! YARDIM EDİN !!

    YanıtlaSil
  8. teamwiever den yardım edebilcek war mı ??

    YanıtlaSil
  9. can o paypass nasıl ındırcez ben ındıryom dosya bulunamadı doı sız nasıl nıdrıyonuz nolur yardımcı olun ne ındırırsem hata verır nolur yardımcı olun ?:(

    YanıtlaSil
  10. Ya Abi biz Şimdi İstanbul'a gidiyoruz. Evde olsam TW den sana yardımcı olmaya çalışırdım. Ama oradaki bilgisayardan da bakarız. Sen böyle 3 yada 4 saat sonra yaz TW ni ben bakmaya çalışırım. Ama bakamaya da bilirim. Sen başkalarından yardım al bence derim...

    YanıtlaSil
  11. beyler sadece 64 bittemi oluyor yoska 32 bittede oluyormu

    YanıtlaSil
  12. anvir task managerde Threads diye bölüm çıkmıyor theraw.exe dosyasıda çıkmıyor bende yardımcı olurmusunuz ? prosunuda yükledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yönetici Olarak Çalıştırmayı dene Bi ihtimal olabilir :)

      Sil
  13. Arkadaşlar Bn Hem Kıyafet Kemde Karakter Hilesini Biliyorum Fakat Karaktarle Kıyafetı Bırlestırnce Oyun bozuluor Oda Sipsiyah Oluyor Oyuzden Karar Verın Kıyafetmı Karaktermı

    YanıtlaSil