S2 Son Silah DH Vip Envanter Hack v3 [Tüm Sistemler + DLL ] - [03.09.2013]

10 Ağustos 2013 Cumartesi yazildi.


Yapımı biraz zaman alabilir ! Uzun uzun anlatmayacağım zaten mantığı anlarsınız anlayan arkadaşlar video çeksin çünkü çoğu kişi anlamayacak 

0 VİRÜSDÜR GÜVENLE KULLANABİLİRSİNİZ.





Yazılı Kısaca Anlatım:


1-) S2 Son Silahı açıyoruz ve ıd şifre girme yeri gelince masaüstüne alıyoruz ve DH Vip HAck v3.0.exe mizi (yönetici) olarak açıyoruz


Karşımıza böyle bir resim çıkıyor:

KULLANICI ADI:   hilemaster12
PASSWORD:   123456789

yukardaki alanı doğru bir biçimde doldurduktan sonra Login butonuna basıyoruz.

Eğer doğru giriş yaptıysak şu resimdeki gibi pencere geliyor:
NOT: UNUTMAYIN BU DEDİKLERİM OYUN AÇIKKEN GERÇEKLEŞMELİ VE EĞER ID ŞİFRE GİRDİYSENİZ OLMAZ !

İlk olarak  "Load S2 DH Envanter Hack" butonuna basıyoruz ve eğer her şey doğruysa alttaki resimdeki gibi oluyor ve yeni pencerede şu ekran geliyor:

Daha Sonra "Load S2 DH Simple Vip Hack" butonuna basıyoruz ve her şey doğru geliştiyse aşağıdaki ekran açılıp programımız kapanıyor:








GÜLE GÜLE KULLANIN :)









3 yorum:

  1. bunu denicem inşallah olur.

    YanıtlaSil
  2. ilk silah kodu adımına geldiğimde id şifre yazıp giriş yapıyorum oyun kapanıyor yardım !!!

    YanıtlaSil
  3. ya kardes ben herşeyi tam yapıorm o enter the adress bölümüne senın kodu yazdım fotodaki ondan sonra dier istediğimiz silahın valuesini yazıp enter liyom pokefailed
    d,yor YARDIMMM !

    YanıtlaSil